maandag 10 januari 2011

Sam Amidon & Beth Orton - Relief

De afgelopen dagen heb ik enorm genoten van dit wonderschone liedje van Sam Amidon. Op internet las ik (per ongeluk) dat het een cover is van een R. Kelly-nummer. Dat was even slikken. Als tekstjunkie deed ik bovendien een interessante ontdekking toen ik op zoek ging naar de tekst. Er zijn mensen die denken dat er "love is still a lie" wordt gezongen in dit nummer én mensen die "love is still alive" horen. Ik ben niet echt een romanticus, maar wil er toch voor pleiten om voor de laatste optie te kiezen. Doe jij ook mee?

What a relief to know that / We are one / What a relief to know that / The war is over / What a relief to know that / There's an angel in the sky / What a relief to know that / Love is still alive


Geen opmerkingen:

Een reactie posten